Veebipoe decobox.ee (edaspidi Veebipood) omanik on decobox OÜ (registrikood 17001374), asukohaga Aardla 25e, Tartu, 50110 Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Kõik veebipoe maksed võetakse vastu eurodes.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Ostu eest on e-poes võimalik tasuda järgmiste maksevahendite abil:
Pangalingid: Montonio vahendatavad Eesti ja teiste riikide pangalingid.
Järelmaksuga: Montonio vahendatavad järelmaksupakkujad.
Arvega: Tellimuse eest makstakse pangaülekandega või sularahas esinduses.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures ostukorvi/maksmise lehel.
Ostja on teadlik, et tegemist on Veebipoest kauba tellimisega ning kauba tarne tähtaeg sõltub Veebipoest sõltumatutest asjaoludest, sh kuid mitte ainult kauba tootjast (ja tema asukohast), Ostja asukohast, valitud saatmisviisist, transpordi kättesaadavusest jms tingimustest. Ostja on teadlik, et Veebipood annab endast parima, et Eestisisesed saadetised jõuaksid üldjuhul ostja määratud sihtpunkti ajavahemiku 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest kui toote juures ei ole märgitud teisiti, kuid Veebipood ei vastuta Ostja ees kauba tarne viibimise eest juhul kui viibimine on tingitud asjaoludest, mis ei ole Veebipoe kontrolli all. Ostja avaldab ja kinnitab, et mõistab eeltoodut ning ei oma sellest tulenevalt Veebipoe vastu ühtegi nõudmist ega pretensiooni.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb saata vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile info@decobox.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avalduses tuleb ära märkida tellimuse number, toode, tellimuse kuupäev, tarbija nimi ja tarbija aadress. Samuti tuleb lisada kirjale ostuarve koopia.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning jätta tellitud kaup üle andmata või nõuda ostjalt tagasi kaup, kui:
a) Kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna;
b) Kauba omadusi on Veebipoes eksituse tõttu valesti kuvatud;
c) Kaup on laost otsa saanud.
Vastutus ja pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele, sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja öelda leping üles.
Tarbijale (füüsilisele isikule) müügi puhul vastutab Veebipood puuduse eest, mis oli olemas asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Kui puudus ilmneb ühe aasta jooksul alates asja tarbijale üleandmisest, eeldatakse, et see puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, toimides järgnevalt:
1) Tuleb saata vastavasisuline avaldus aadressile info@decobox.ee ;
2) Avalduses tuleb võimalikult täpselt kirjeldada avastatud puudust;
3) Avaldusele tuleb võimalusel lisada puuduseid kinnitavad fotod;
4) Avalduses tuleb ära märkida tellimuse või arve number ja enda kontaktandmed.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale või mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
Puuduse avastamisel peab ostja kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Kui tarbija kaebust ei ole võimalik selle tähtaja jooksul lahendada, põhjendab Veebipood viivitust ning teavitab tarbijat sellest kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@decobox.ee .
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on füüsilisest isikust ostjal täiendavalt võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada füüsilisest isikust ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Füüsilisest isikust ostja võib täiendavalt pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.